Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2015

Αθήνα: Happening στο Θησείο: Έναρξη σεμιναρίου "Ποιος είμαι; Από που έρχομαι; Προς τα που πηγαίνω;



ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ: Πολλοί νέοι συμμετείχαν στο happening στον πεζόδρομο του Θησείου και απάντησαν σε ερωτήματα όπως «τι σας έρχεται στο νου όταν σκέφτεστε τη λέξη “φιλοσοφία”, "ποιος είναι ο απώτερος σκοπός του ανθρώπου" και άλλα διαχρονικά ερωτήματα...

ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ: Αθήνα: Happening  στο  Θησείο:  Έναρξη σεμιναρίου "Ποιος είμαι; Από που έρχομαι; Προς τα που πηγαίνω;
ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ: Αθήνα: Happening  στο  Θησείο:  Έναρξη σεμιναρίου "Ποιος είμαι; Από που έρχομαι; Προς τα που πηγαίνω;

ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ: Αθήνα: Happening  στο  Θησείο:  Έναρξη σεμιναρίου "Ποιος είμαι; Από που έρχομαι; Προς τα που πηγαίνω;
ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ: Αθήνα: Happening  στο  Θησείο:  Έναρξη σεμιναρίου "Ποιος είμαι; Από που έρχομαι; Προς τα που πηγαίνω;

Specials